PERSONALIZOWANE WKŁADKI DO BUTÓW

FOOTBALANCE to system wkładek ortopedycznych do butów, tworzonych indywidualnie do każdej stopy, wywodzący się i funkcjonujący w branży medycznej. Nasze stopy to najbardziej skomplikowany system mechaniczny ludzkiego szkieletu, kości stóp to 25% wszystkich kości naszego organizmu. Łuk poprzeczny stopy odpowiada za postawę i amortyzację całego ciała, kondycję ścięgien, stawów i kręgosłupa. Stopa jest jednym najważniejszych elementów łańcucha kinematycznego ludzkiego organizmu. Odpowiadając na pytanie - dlaczego tak się dzieje, że niemal wszyscy mamy jakieś różnice w budowie stopy, które mogą powodować różne dolegliwości? Odpowiedź jest prosta - cywilizacja, obuwie, tryb życia, podłoże po jakim chodzimy powodują, że mięśnie stopy się osłabiają i zmienia się ułożenie kości. Wkładki indywidualne FOOTBALANCE są tworzone na podstawie badania komputerowego stóp na podoskopie, określa się typ stopy oraz miejsca wymagające wsparcia. Następnie wykonuje się indywidualnie dopasowaną wkładkę, która wspiera stopę, pobudza mięśnie do rozwoju, w konsekwencji poprawia łańcuch kinematyczny naszego ciała. Wkładki FOOTBALANCE to cały wachlarz rozwiązań dla sportowców i nie tylko, których stabilność, amortyzacja i transfer mocy, zwiększają biomechaniczną efektywność organizmu i pozytywnie wpływają na stan zdrowia. Zapraszamy narciarzy, kolarzy, biegaczy, miłośników gier zespołowych oraz osób poszukujących wkładek korygujących do codziennego obuwia.

Wkładki indywidualne FOOTBALANCE zapobiegają dolegliwościom:

- ból pięty
- zapalenie powięzi podeszwowej
- ból pleców
- choroba Haglunda Severa
- stopa cukrzycowa
- metatarsalgia
- nadpronacja
- choroba Mortona
- ostrogi piętowe
- palce młotkowate
- haluksy